Nelliesmamma

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av nelliesmamma - 16 januari 2012 20:16


Jag blev så SJUKT glad att jag blev bjuden!


Jag blev lovad en dans om jag bara kunde stegen och hade förberett mej ordentligt!!


Jag hade köpt en ny fin klänning, sovit min skönhetssömn, sminkat mej minutiöst, övat på stegen dag som natt, jag DRÖMDE till och med stegen i flera nätter, det fanns I-N-G-E-N-T-I-N-G som jag kunnat göra annorlunda för att förbereda mej bättre.


Men jag blev inte uppbjuden i alla fall.


Jag blev inte lika ledsen över den uteblivna dansen som jag blev BESVIKEN på mej själv att jag var så lättlurad. Hur kunde jag tro att JAG skulle få vara med? Jag har ju blivit bjuden på MÅNGA fester förut och alltid varit den som blev sist uppbjuden, den VÄRSTA av alla panelhönor var jag. Om jag ens NÅGON gång blev uppbjuden. 


Nä, jag bryr mej inte om de där festerna framöver, det tar så mycket KRAFT att förbereda sig och sen bli dissad. Jag tänker på hur mycket jag satt andra - viktiga - saker till sidan för att förbereda mej för de där festerna. 


Nu tar jag NYA tag och det känns verkligen befriande, det måste upplevas för att förstås. Haha, jag är ju inte den första som blivit bjuden på fest och sen inte fått vara med och dansa, det händer hela tiden -no big deal lixom.


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards