Nelliesmamma

Alla inlägg den 22 december 2011

Av nelliesmamma - 22 december 2011 22:13


För det första så älskar jag tonen på jobbet, det ges och tas ganska friskt. Idag fick jag höra att en del kunder trott att Marianne och Lennart -som normalt jobbar i kassan är GIFTA för att de alltid gnabbas... ÄLSKA!!


Nu slog det över lite när jag skulle slå in två PYTTEPAKET...kunden bestämde sig för att gå in till grannen (TEAM SPORTIA) och titta lite under tiden som jag slog in de där två paketen. Hmmmm, först blev det för MYCKET papper så jag fick riva av ALLT och börja OM. Då rev jag av för LITE papper så jag fick börja om, shit jag blev helt svett innan jag blev klar! Kunden stog och stampade med fötterna när jag kom med paketen.... - Hehe, det gick inte så fort som jag hade räknat med, ursäktade jag mig. -Nej, jag förstår det, sa kunden och ryckte åt sig påsen!!


Sen hade jag staplat lite varor snyggt på hög, hoppsan välte visst... Så när jag skulle stapla hörselkåpor så fick jag veta att de var rätt dyra, kanske nån annan skulle ställa upp dem ändå??


Nu är det bara en dag kvar och det blir både SKÖNT och väldigt TRÅKIGT!! 


SKÖNT därför att mina fötter har fått vad de tål alla redan IDAG.


TRÅKIGT för att jag tycker det är så otroligt roligt.


Men på tisdag är jag tillbaka på trafikskolan, och DET är kanske det BÄSTA ändå!!  Längtar till eleverna och till dårfinkarna som jobbar där. Känns konstigt att inte vara där på över en vecka.


Haha, pratade med Frida igår och TRO´t eller EJ, men hon hade allt saknat mej den här veckan!! Hahaha... 

Tyckte precis att bossen hade varit här och kommenterat oxå, känns ju skönt att saknaden är ömsesidig iaf!!


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards