Nelliesmamma

Alla inlägg den 1 september 2011

Av nelliesmamma - 1 september 2011 18:59


Igår gick ju Atlas genom staketet så tråd och stolpar rök och jag döpte inlägget till "dagens Atlas"...


Det som jag INTE skrev om var Nellies vurpa i eller utanför Taxin... Hon slog sej så blodet sprutade...Det var från början oklart om alla tänder satt kvar... urk!!


Ja, nu hade ju svullnaden gått ner och blodet hade slutat spruta när JAG såg henne så jag tyckte inte HENNES vurpa var lika allvarlig som Atlas... Hahaha!!


Jag var nere en sväng och kollade över Atlas ben och INGET av såren var direkt svullna eller såg konstiga ut. Det enda var att han var VARM i närheten av det lite större skrapsåret på bakknät. Vaddå?? Om man har slagit sig så blir det VARMT. Nä, jag tackar min lyckliga stjärna för att det gick bra. Han är DUKTIGT skeptisk mot att gå igenom grinden numera... Stackarn!


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards