Nelliesmamma

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av nelliesmamma - 13 augusti 2011 21:24


Du som har träffat henne vet vad jag menar. DAJANA JOVANOVIC gör ett starkt avtryck vart hon än drar fram.


Hihi, hon var iväg för en tid sedan och spelade in GLADIATORERNA. Jag skrev till henne att jag UTGÅR ifrån att hon vinner rubbet. Såklart får hon inte avslöja något! Men VI kan väl rösta om vad vi TROR att resultatet för henne blev??


...

Av nelliesmamma - 13 augusti 2011 21:11


Jag skulle ju MMS-blogga en film som jag fixade när vi var ute på PREMIÄRTUREN med fyrhjulsparvagnen idag!! Men filmen var tydligen för LÅNG så jag får fixa det när jag har sladden till telefonen, den är på jobbet just nu.....


Det var SÅÅÅÅÅ roligt att köra parvagnen!! Mina små flickor är så OTROLIGT duktiga. Jag stannade två gånger för att prata med grannarna och hästarna bara ställde sig och "vilade en fot" direkt. SKÖNT att slippa hästar som bara trampar runt och blir otåliga... 


Sen stannade jag till hos Atlas för att kolla läget och han var NÄSTAN helt inne i flocken... imoron kanske!! 


Frampå eftermiddagen stack jag till syrran och hjälpte henne fixa fötterna på alla hennes fyra hästar och klippa lilla voffsingen.... Nu vet jag allt att jag lever, träningsvärk imorron? Troligen....  



... 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards