Nelliesmamma

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av nelliesmamma - 19 juni 2011 22:26


Ååååh, det är midsommar ALLAREDAN!! Vad fan hände där? Det var ju fullt av snö nyss??


Nellie fyller sju år på lördag! Vad fan hände där? Det var ju bara igår som vi åkte in till sjukan med värkar och jag blev akut snittad??  


Det är TVÅ dagar sen jag hämtade Atlas, det känns som en EVIGHET sen och jag VÄNTAR på att få ta tag i all träning! Jag väntar tålmodigt på att han ska landa i sin nya flock. Jag bara PETAR inte ens på honom i fråga om träning, det får räcka med att borsta och klappa  . Men vänta bara tills jag får sätta klorna i den där lilla spjuvern, det ska bli så KUUUL!! Det var så LÄÄÄÄNGE sen!!  


Det blir min TREDJE (och sista) unghäst och han ska bli bättre än båda de andra två! (Bättre än de f-y-r-a om man räknar in shettisarna.)


Jag har kollat runt efter en vagn till Atlas och hittade flera FYRHJULIGA vagnar till ponnysarna. Ååååh, jag vill haaaa! Och jag vill ha en loksele, och en nätt vagn till Atlas, fan vad dyrt det här blev...och sen skulle man ju ha en "finvagn" att köra brudpar i juh! Hahaha!!! 


Bäst jag inte säger nåt till Mats....  

...




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards