Nelliesmamma

Alla inlägg den 28 september 2010

Av nelliesmamma - 28 september 2010 22:03


Tack för era uppskattande ord!! Det värmer verkligen att få läsa så snälla kommentarer när man känner sig lite stukad.


Skriver man anonymt så är det synonymt med att man har nåt elakt och säga. Trist.


Ni som känner mej vet att jag gärna tar kritik. Men säg det till mej då, skriv inte anonymt för då tar jag dej absolut inte på allvar.


Men SÅKLART är det så att tre personer, styrelsen och nån mer tycker det är skitbra att jag drar. Men ingen har vågat säga det till mej. Bara klämma ur sig det lite halvt officiellt på träningen när jag inte är där.


Och att inte hälsa trots att man möts på en plats där det är så trångt att man nuddar varandra när man möts? När man sitter i en styrelse? Njä, känns lite oproffsigt faktiskt.


Tack för ditt fina tips Nilla, jag ska gå vidare!! (redan kirrat!)


Jag är som TUR är mycket uppskattad på annat håll, hos personer som jag beundrar för deras handbollskunskap. Där jag kan lära mig MER om idrotten som jag älskar så otroligt mycket. Så att gå vidare var inte så svårt, det var nog det enklaste jag gjort på mycket länge!!


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards