Nelliesmamma

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av nelliesmamma - 8 augusti 2010 20:43


Alltså när någon som man bryr sig mycket om mår dåligt och har ett helvete på jorden så vill man gärna finnas där. Bara finnas där. Men om man bor 20 mil bort - hur finns man där då??? Jag litar på att du vet att jag finns här!!!


Den här låten är din....




.....

Av nelliesmamma - 8 augusti 2010 12:01



Honungslaserad furu...

  

    



...

Av nelliesmamma - 8 augusti 2010 10:14


Ja, jävlar i att!!! Ullis och hennes tvillingar var här igår och det var en toppenkväll!!


Först 4,5:an i skogen då ungarna fick turas om att rida/åka häst-och-vagn. Sen hem och fixa mina patenterade grillspett med hemmagjord potatissallad. Mats kom hem precis i tid för att sköta grillen! TOPPEN!! Sen tog han ungarna en repa i studsmattan, shit de flög som vantar och skrattade så de kiknade!!


Tidigare på dan så jobbade jag så Nea var här för att passa Nellie..... Meya ville komma in och leka så Nea tog de båda prinsessorna till leklandet!!!


Meyas pappa var lite skeptisk till att Nea skulle klara av Meya.... "hon är VÄLDIGT manipulativ" Nea bara: "Jag har tjugo sånna här på jobbet varje dag"


Hahahaha!!!


När de fick glass:


Meya: Linnea....

Nea: Jaa??

Meya: Jag lyder dej!!


När de var på leksakshuset:

Meya: Jag måste få en klänning - att jag MÅSTE det!!

Nea: Tomten ringde och sa att ALLA barn måste vänta tills julafton.


När de kom hem:


Nea: Jag är helt FÄRDIG!!

Meya: JAG är inte färdig!!


Ah, jag dööör vilken rolig unge alltså....


Idag blir det nog bara slappa i soffan och det ska bli skönt!!!


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards