Nelliesmamma

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av nelliesmamma - 3 maj 2010 11:05


Blekinge Läns Tidning... Ja, herregud vilka jävla idioter alltså.


För snart två år sedan la de om tidningsbärningen hemma, vilket har resulterat i att vi inte får tidningen i tid på morgonen.


Gissa om jag har ringt, mejlat och klagat i all evighet amen. I början fick jag till svar att "ni kan ju läsa tidningen när ni kommer hem från jobbet".


Ja, du fattade rätt. Det skar sig redan där.


Sen dess har jag till och med SAGT UPP TIDNINGEN, som minst tre andra grannar på min väg oxå gjort sen den här revolutionerande omläggningen av tidningsutbärningen ägde rum.


Hahaha, BLT kundtjänst ville "ha en månads respit" för att reda upp problemet.  Jag skulle även få en månads fri tidning för att den alltid kom för sent på morgonen.


Är det en enda här som tror att BLT har rättat till problemet eller??


Näää...


Så idag har jag inte läst tidningen...det suger!!


Men nu är sista ordet sagt...sagt upp tidningen en gång för alla.


Sen dröjer det väl inte länge förrän en stackare till telefonförsäljare ringer för att sälja en prenumeration.... Arma sate!! Du kommer bli varm om örat!!!



Hahaha, i ett mejl försökte jag förklara att man inte går in på ICA och stoppar korgen full med varor som man får betala för....men man sedan bara får ta med sig hälften hem??? De fattade inte det heller. Trögare idioter tror jag faktiskt inte att jag träffat på nån stans nån gång i hela mitt liv. Och jag har träffat på många idioter må du tro!!!


Ärligt talat BLT, hade det inte varit bättre om ni redan från början erkände att ni gjort en tabbe när ni la om turen??? Och att ni inte ämnade göra ett enda skit för att rätta till felet????


Och JA!!! Jag vet att det är tidningsbärarna som är skurken. Men det är BLT jag BETALAR till, så jag skyller ALLT på BLT. De snor mina pengar, men levererar inte som utlovat.



...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards