Nelliesmamma

Alla inlägg den 20 april 2010

Av nelliesmamma - 20 april 2010 14:16


Ja, det blev lite kommentarer om mitt förra inlägg iaf, och det tycker jag känns positivt. Jag fick även en hel del credd på facebook... Det känns alltid bra när man får lite feedback och även uppmaningar att fortsätta på inslagen väg!!!


Jag kan berätta att jag har mejlat till Nicklas i Karlshamn, Peter i Flottan, H78´s kansli (för jag inte visste vem som ska ha damlaget i höst) och telefonledes kontaktat Micke i Ronneby.


Nu är det bara att hålla tummarna, för jag kan inte göra mer just nu. Och egentligen, vad mer skulle jag göra?? Hahaha!!!


Det som känns extra visset är att betydligt fler än jag trodde innan verkar vara på väg från Blekinge. Det är nog till och med mycket värre än jag befarade från början. Om alla som sägs vara på gång iväg härifrån verkligen försvinner, vad händer då??


Men jag är en obotlig optimist!!! Om klubbarna agerar NU så kanske de som funderar på annan klubb i högre division i annan stad stannar ett eller ett par år till för att ge elitsatsningen en sista chans??


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards