Nelliesmamma

Alla inlägg den 12 april 2010

Av nelliesmamma - 12 april 2010 11:42


Hurra för att Hästö har fått upp sitt U-lag till div 2. Det behövdes verkligen!!


Men vad blir nu konsekvensen av att IFK åkte ur div 2??


Jag tror inte att någon ser en framtid för IFK Karlskronas herrlag faktiskt...


På läktaren hördes flera röster som sa att det här var kanske inte så bra egentligen.

Det tycker jag känns bra, för ibland har jag talat för döva öron när jag varnar för handbollens framtid i stort om klubbarna reduceras till bara två... Nu är det ju iofs redan ett fullbordat faktum, och frågan är varför det har blivit så här??

På staun har jag hört den ena historien värre än den andra, då det bl a påstås att styrlelsen supit bort pengarna!!!?? Ja, kanske inte dagens styrelse, men hallå?? Finns det bara ett uns av sanning i det så.... Men gör det inte det, hur kommer det sig då att folk vill bli av med IFK till varje pris??? Hmmm....


Nu till själva matchen....


Jag har inte sett många matcher av IFK, nej, det har jag inte. Och jag har inte sett unga herr Flaxe mycket alls...


Men han kan SKJUTA!! Och han gjorde det flera gånger första kvarten, sen var kvoten fylld eller? Sen var det den här andra killen, nummer åtta, Viktor?? Han kan oxå skjuta, men inbilla dig att han gjorde det?


Överhuvetaget kändes det som om hela IFK hade gett upp innan matchen ens var spelad. Det som saknades var det här:


Passningsspel

Spel

Bearbetning

Inställning

Passion

Skott


Jag har sällan sett ett lag visa en så konstig inställning till en match när det står så mycket på spel. Tråkigt att spelarna inte lyckades prestera bättre.


I gångarna under läktaren stod några av Hästös A-lagsspelare.... vad de sa??


"Med det laget som IFK har idag borde de ha vunnit"


Jag är beredd att hålla med.

...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards