Nelliesmamma

Alla inlägg den 1 april 2010

Av nelliesmamma - 1 april 2010 21:49

  

Skolan utgick och vi kunde festa till det redan IGÅR och det blev verkligen FEST!!!



Marcus och Jonas kommit innanför dörren och de tog genast ett ganska BRA initiativ. De knäckte en BÄRS!!!



Daniel och Emilie är med i MIN grupp så de har såklart den goda smaken att korka upp direkt de oxå!!! Men fortfarande Marcus i centrum...börjar vi se ett mönster här??



  


Rolf och Emilie....




Här har vi hela gänget som har landat. De väntar nu på Pizza som jag åkte och handlade...


           


Alltså, jag ringde och beställde fem familjepizzor....bagaren vågade tydligen inte baka dem!!! Han trodde troligen att jag busringde, så när vi kom för att hämta dem började han baka dem. Det blev lite läsk som plåster på såren!!!




Sen blev det "så det kan låta!!" och det var nog den sämsta deltagarskara jag någonsin lett i den här leken. INGEN av mina strofer lyckades de ta!!!


Prova du:


...sorger och ont om sekiner....


.....är det bästa som jag vet....


Hahaha, någon känner säkert igen min absoluta favvosång???



Men inte blev de nedslagna av sina dåliga resultat...


De verkade trivas....


    


Men allt har sitt slut...även sång och musik!!!


  

  


Vi gick istället vidare med "lappar mellan kroppsdelar" där man får två slumpvis utvalda lappar tex på den här bilden... "kind mot vad"  "kind mot rumpa" och "hand mot hand"


Jag LOVAR att Jonas och jag hade vunnit, men bildbevis saknas för Ullis var inte tillräckligt SNABB med kameran....




Här letar vi istället efter alla lappar som ramlat till golvet...motsvarar en mindre telefonbok....hahaha!!!


   


FLYT vi hade!!! Marcus är en riktig FENA på gitarr!!




En riktig partyhöjjare!!!


Sen körde vi ju sista minuten med!!


Jag står bakom en av två tävlande och håller upp en lapp med ett artistnamn... kompisen står en bit bort och ska sjunga en låt av den där artisten!!!


Iannis fick i uppdrag att sjunga nånting av den här artisten, men han kom inte på nån låt, så han tänkte komma med en ledtråd...BRA DÄR!!! 


Ledtråd: Han är blondin...


       


Njä Iannis, han är vad man brukar säga...svart!!


Vad hände SEN??

  


Hallååååå????


  


Aha!!! Det vankades nattakorv!!! Och som man brukar säga...festen är hårdast i KÖKET!!!


  



De som partade hårdast var Marcus och Hanna, tror de knäckte sin sista öl strax efter fem...men sen fick även DE ge upp!! Men Hanna, det fanns sovplats till ALLA!!



  


Vi hade inga problem med kö till toan i alla fall och det är ju bra...



  


Som sagt...Marcus partade hårt så han fick sova medans vi andra städade och åt frukost. Sen drog alla utom Iannis, han åkte ju med Marcus i KAAA-bilen....


Men Iannis och jag åkte lite ärenden och lämnade tillbaka lite sängar som jag lånat. Sen tog vi faktiskt en glass i solen innan vi väckte Marcus!!



OKEY...that´s all folks!!!

TACK allihopa, jag har haft en kanonkväll!!


Och snart är det dags igen!!!


Nu hittar ni!



...  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards