Nelliesmamma

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av nelliesmamma - 13 mars 2010 15:25


Hahaha, ja Hästös herrlag får passa sig så de inte blir omsprungna av 96:orna.


Ja i mitt hjärta då såklart!!!

 

Spelade match hemma mot Kalmar idag och det var verkligen underhållning. Innan matchen pratade vi om vilka otäcka saker som kan komma efter underskattning.

 

Förlust tex...  

 

Men här hoppar inga halta löss, det kan jag tala om för er. Vilka killar alltså. Jag bara älskar dem ALLIHOPA!!!! När de går ner sig lite och börjar slarva med passningarna.....

 

Då går jag (ja, idag var det jag som skötte 98% av snacket...undrar varför...haha)   på och peppar och hejjar   och VIPS så sitter passningarna, satsningarna är fulla och målen bara ramlar in!!!

 

När kantspelarna missar pratar vi DIREKT om vad som hände och varför, gissa vad som händer vid nästa läge??? Såklart sitter bollen, för de gör EXAKT som man säger till dem. Ja, det finns ett undantag, men vi tar honom på träningen så han får känna hur det ska kännas. Han litar inte på att mitt ord håller ännu....det kommer!!!

 

I paus ledde vi med 22-4 och jag föreslog att vi skulle vinna matchen med 44-8, men jag mötte protester??

 

-Varför ska vi godkänna att släppa in fler mål??

 

Jag hävdade att det var ok att släppa in fyra mål.... och det flesta var med på noterna. Efter fyra minuter i andra hade vi släppt in två mål...

 

Men som jag sa så har de en förmåga att höja sig, så vi klarade NÄSTAN vårt mål.

 

Matchen slutade 45-9, ett mål fel på båda lagen, men vi vann ju med rätt antal mål iaf. Alla var nöjda och glada med matchen.

 

Imorron åker vi till Karlshamn, då blir det MATCH!!!  

 

...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards