Nelliesmamma

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av nelliesmamma - 10 mars 2010 08:30


Jo, jag städade lite i garderoben igår och då hittade jag ett par byxor som legat längst in i garderoben sen i Augusti ungefär. Jag köpte dem när jag började på Manpower.




Jag kom ihåg nu att jag hade visat dem tidigare...det roliga DÅ var ju att jag till vardags bara har jogging på mej. Jobbar man på Järnia så har man Fristadskläder på jobbet...och när jag kom hem så var det träning eller hästarna. Jag ÄGDE verkligen inga kläder att ha på mej när jag började på Manpower. Ja, förutom riktiga FESTKLÄDER då. Till skillnad från ännu tidigare i livet!!!!


Hahaha...Hanna, kommer du ihåg?


"Ska du på fest? Jamen då får du ta på dej dina finaste joggings då??"


Och det var PRECIS vad jag gjorde oxå!!! Men det var länge sen nu....   


När jag köpte de där byxorna i alla fall....hahaha, då satt de fint, tight och så, det är stretch liksom. Jag var tvungen att kolla hur de passade nu...


   


Alltså, jag tycker inte att jag är smal på något vis...men jag har verkligen gått ner i vikt. Jag vet att det är så men jag känner mig inte mycket smalare nu.... eller så har jag inte riktigt fattat HUR rund jag var innan...


  


På bilderna ser det ut som jag drar i tyget, men faktiskt inte...  Haha, men jag spänner magen lite...det finns en sexpack där inne nånstans... Hallåååå, var är du???


Sen dök det upp en annan sak som gjorde mig smickrad. Jag ska förklara. När mina VÄNNER säger att jag har mycket kvar att ge på planen så är det mina VÄNNER - de känner mej och de har sett mig spela både bra och dåliga dagar. Vi har tränat ihop och vi tycker om varandra helt enkelt. Det betyder mycket för mej, precis som mina vänner betyder mycket för mej. Men när det dyker upp någon som jag inte känner och säger så här i kommentarerna, då blir jag smickrad....

 

 

 


Skrivet av: åke

Ingen bild

Kommer du att spela i karlshamn nästa år? de behöver ju en målvakt till och du har mycket kvar att ge eller hur.
Jag tror att nicklas och henna skulle uppskatta om du gick dit

tror inte du det?




Vem är åke?? Ingen aning faktiskt (förlåt om jag borde!), kanske någon som vill skoja lite, kanske någon som tycker att jag har mer att ge på handbollsplanen... jag tycker det var fint skrivet och jag blir glad av det. Om jag får ett samtal från Karlshamn?? Vad händer då??




Nobody knows...






....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards