Nelliesmamma

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av nelliesmamma - 4 mars 2010 12:35


Jag åker hemifrån ungefär vid halv sju på morronen. Först till dagis och lämna Nellie, sen till Holmsjö och kliva på bussen, av i Emmaboda och sitta där och vänta på tåget och sen tåget till Nybro. Från stationen till skolan cyklar jag. Det tar totalt ungefär två timmar.


Flera gånger har jag tänkt tanken.... tänk om du glömmer cykelnyckeln hemma???


Hahaha, det går ju inte, den sitter på knippan som bilnyckeln sitter på!! Jag kör ju bilen till Holmsjö så...


Men om man glömmer nyckeln i tändningslåset så har man ingen cykelnyckel när man kommer till Nybro. Kan man glömma nyckeln i tändningslåset och kliva på bussen utan att ta med sig nycklarna?


Ja.



...

Av nelliesmamma - 4 mars 2010 12:29


Tre gånger den här veckan har jag provat på det och det var RIKTIGT roligt!!


I måndags var det Lina och vi körde lite olika inför helgen mot Kalmar.

I tisdags var det en ny kille i P-96 som jag hade privatträning med. Han var riktigt duktig!! Det är väldigt roligt att lära någon från GRUNDEN!!


Hur passar man bollen?

Hur tar man emot en passning?

Hur rör man sig i mål?

Var håller man blicken?

Vart ska bollen?


Jag hade en kille som stog en halvmeter ifrån mej och klippte med ögonen: "Vad ska jag göra nu???"


Igår var det Lina igen och i SLUTET på träningen så gjorde hon det som vi tränat på i MATCHSITUATION!!


Kan man åka hem från träningen och känna sig LYCKLIG eller NÖJD även om man inte har tränat själv??


Ja.



...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards