Nelliesmamma

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av nelliesmamma - 13 februari 2010 11:36


Jag har MÅNGA fina vinterbilder som jag tänkte dela med mig av... men jag känner att de flesta inte är SUGNA på just vinterbilder just nu. Jag slår till med min absoluta favorit i repris en gång till bara för det!!!



Det är INTE länge kvar tills det ser ut så här hemma!! Fan vad fint vi bor egentligen!


Ni som känner mej har säkert hört mej säga att jag har svårt att känna igen folk. Särskilt svårt är det om jag träffar en person på "fel"ställe... tex en handbollsperson  i affären och inte i sporthallen.  


För nästan ett år sedan träffade jag en MYCKET trevlig kvinna i skogen, hon hade en unghund och hon ville gärna träna den socialt med Boss. Ingen bra idé eftersom Boss har problem med andra hundar....hihihi Vi har träffats MÅNGA gånger sen dess och pratar om hundar, hästar väder och vind...




  



Nåväl inte mer med det... men jag har träffat en kvinna i sporthallen flera gånger eftersom hennes son spelar i P-96orna som jag är hjälptränare till. Vi har pratat MÅNGA gånger om handboll, målvaktsträning och idrott i största allmänhet.


Igår när jag kom in på läkarstationen så var handbollsmamman där, inget konstigt med det eftersom hon är läkare, och det visste jag om sedan tidigare. Det som var KONSTIGT var att när hon pratade med Nellie så visste hon vad vår HUND heter.... Herregud vad ställd jag blev... när har jag berättat för handbollsmamman vad vår hund heter??? Hmmmm...


Inte förrän hon började prata om SIN EGEN hund och vad DEN heter ramlade poletten ner. Fy fan vad jobbigt det var!! Kvinnan i skogen och handbollsmamman var samma person och jag hade inte en ANING om det!!


Om jag möter dej på stan och inte hälsar så betyder inte det att jag är typig - jag kanske inte ser att det är du... eller kanske inte känner igen dig för att vi inte känner varandra så bra. Försök ha överseende med det då???


;)


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards