Nelliesmamma

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av nelliesmamma - 2 februari 2010 12:15


Här kommer en kommentar som jag fått:


Är det som alla säger? Är det är kaos i klubben. Hörde att faxe sjukskrivit sig från ronnebys träning men samtidigt höll i träningen för ifk karlskrona (tisdags).
Jag tror att ni hade haft dubbelt så många poäng med en annan tränare.

av stefan 2 februari 2010 kl 11:22

 

 

 

Eh?? Vilka är "alla"??


Det är inte hundra procent ordning enligt min ringa mening... men det är alltid så när man har med människor att göra!! Ideer om hur saker och ting ska fungera går isär. Jag tänker inte gå in på några detaljer här eftersom jag vill visa respekt för den förening som jag spelar för.


Vi har ingen träning på tisdagar, det är just den dagen som Flaxe lovat att hjälpa IFK Karlskrona. Om han åker dit en måndag, onsdag eller torsdag efter att ha gett återbud till oss skulle vi bli mycket besvikna. Jag har ganska höga tankar om Flaxe, så jag tror inte han skulle göra så.


Man kan alltid spekulera i hur många poäng man hade kunnat ha om förutsättningarna varit annorlunda. Jag skulle kunna ange minst tre andra saker som hade kunnat ge oss dubbelt så många poäng!!! Jag tänker därför inte säga emot dig, för det du säger kan faktiskt stämma. Precis som det kan stämma att vi kunde haft NOLL poäng med en annan tränare...


Vi har precis haft ett lagmöte där vi diskuterade olika förslag till lösningar på våra "problem". Förhoppningsvis lyssnade han på oss!! Det får vi se på lördag när vi spelar på vår nästa match!!


Nu ska jag göra Aastrafrågor, ska lära mej 3000 stycken till i maj... ryyyser!!!


...

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards