Nelliesmamma

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av nelliesmamma - 20 januari 2010 15:09


Hahaha, ja jag gillar det även när jag tycker att personen i fråga kanske skulle använda tangentbordet till nåt annat....  vettigare liksom. Kolla här:


**skulle du träna hanna i mål?!? Borde väl vara tvärt om eller? tkr jag utifrån vad jag har sett iaf....**

 

Ja, jag säger då det, nåt mer obegåvat var nog länge sen jag läste faktiskt. Då tar jag TROTS det in i beräkningen att mitt eget spel haltat betänkligt och att om man jämför en del av mina MATCHER med Hannas MATCH nu här i helgen så...

Ja, herregud vilken pajsare!!!


Men nu ska jag såklart prata om S-K-O-L-A-N!!! Jag har med ganska knapert resultat försökt lista ut hur jag ska bära mej åt för att åka mellan Rödeby och Nybro på billigaste vis... Men jag har ledigt imorgon så jag ska åka till tanten i kiosken i stationshuset och prata med henne. Hoppas jag kommer hem med ett rabattkort som gäller hela vägen... Går ju mellan två olika regioner eller vad det heter... Blekinge och Kalmar län alltså.


Igår hade vi teambuilding och det var så jävla roligt alltså!! Jag har hamnat i en grupp som jag trivs SÅ-JÄVLA-BRA-I. Man kan diskutera och fråga och svara hur som helst, inga konstiga utläggningar, nedlåtande kommentarer eller så... Jag känner mej HEMMA direkt. Läraren sa att grupperna inte var gjutna, men HOPPAS att de inte ändrar på vår grupp!!!


Vi skulle åka sånna fyr-personers-skidor.

Vi skulle köra pictionary. (klarade dubbelt så många som tvåan hihi)

Vi skulle gå tipsrunda


OCH


En sitter vid ratten i bilen med ögonbindel. Den andra sitter brevid och kopplar/gasar/bromsar OCH berättar hur föraren ska styra. Alltså jag blir ju tävlingsmode på!!! Jag och en kille till lyckades köra på andra bästa tid utan att nudda nån kona. Vårt lag med annan uppställning var lite snabbare men hade ner en kon, så det blev ingen vinnartid det heller...hahaha


Ikväll träning och jag har förvisso blivit bättre i benet, men får köra egen fys och hjälpa Hanna idag igen!! Ska bli riktigt roligt eftersom det blir mycket uppställt spel mot grabbarna ikväll igen. Det gav så otroligt mycket förra veckan...HOPPAS att några fler penningar ramlar ner ikväll. Tagga för helgens match!!!!



...



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards