Nelliesmamma

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av nelliesmamma - 12 januari 2010 09:27


Nu gäller det jävlar i att!! Jag ska VILA mina ben idag och imorron!!!


Vet inte hur det ska gå till, jag vill TRÄNA. Jag känner mej PIGG och jag känner mej STARK!! Men om jag lägger mer träning nu så passerar jag gränsen och nåt går sönder det VET jag!!! Hmmm...  Måste avstå skogspromenaden oxå. Bara gå med hästarna till hagen INGET ANNAT IDAG!!!


Igår städning av vardagsrummet, och rensning av garderober. Erika - jag har fem påsar kläder och skor till dej i hallen!! Kom och hämta!!! ;)


Idag??


Kök?


Sovrum?


Aja, det blir ett av dem och sen är det bara badrummet kvar...ja, jag sparar det bästa till sist!!!


Igår toppenträning, det går väldigt bra på träninarna just nu och det är en SUPERKÄNSLA i laget för närvarande. Kan det ha nåt med nån lagfest på fredag att göra??? Njäää, det måste vara för att serien är igång!! Erhmmm...


Nellie var INTE uppe klockan fem idag... kanske för hon var hos dagmamma för första gången på flera veckor igår!! Skönt för henne att vara bland andra barn igen!! Mamma och hästarna är ju kul, men i längden är det nog roligast med lite variation!!


...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards