Nelliesmamma

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av nelliesmamma - 11 januari 2010 08:48


Hahaha, ja jag vill ingenting hellre än att ställa mej på skidorna en och en halv timme idag OXÅ för att sedan komma hem och köra x-trainer och lite MAQ. Ja, så man är uppvärmd till träningen ikväll!!! ;)


Jag gissar att jag är i KETOS jävlar anama, jag har sån energi och vill bara TRÄNA men jag tror det har blivit för mycket ben här sista tiden. Det säger ifrån och vill inte vara med riktigt!! Hmmm får köra "bara" handbollsträning idag då!!!


Igår kom jag lite tidigt till badmintonträningen, så jag smet in i ishallen och körde lite i deras trappor, eh, de är lite längre än jag är van vid.... Ah, jag fick kliva av badmintonträningen efter bara trekvart för benen lydde inte ett skit!!! Bäst att vara försiktig, jag ska vara i storform mot lågan på söndag.


Vi ska ha dom!!!

Vi ska bara ha dom!!!

Helvete vad vi ska ha dom!!!


...


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards