Nelliesmamma

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av nelliesmamma - 8 januari 2010 11:20


Vilken start sen... hur ska vi kunna ladda om för den här matchen efter 38-13 hemma???


Ja, efter vad jag såg på träningen igår ska det INTE vara nåra problem!! Tjejerna har en underbar inställning och det är bara småjusteringar i siktet som behöver rättas till!!!


En rolig sak.... Malin har haft en dip på senhösten och har fått börja på bänken nån/nåra matcher. Milan har skött högerkanten BRA trots att hon är felhänt. Gissa vad som har hänt??? Malin har klivit fram på träningen och briljerar, jag lovar dyrt och heligt att hon ALDRIG har varit så bra som hon är nu!!

  

Malin med munnen full!!!


Gissar att hon börjar ikväll mot Farmen och att Milan får jobba JÄVLIGT hårt för att få chansen från start igen!!! Det här är vad som är så underbart när konkurrensen fungerar i ett lag!!! Om du blir "petad" så får du jobba hårt för att ta tillbaka platsen, och helt plötsligt blir HELA laget BÄTTRE eftersom man måste höja sig för att få spela!!!!


Det har inte helt och hållet fungerat hittills, eftersom vissa spelare som har hög klass inte har haft så hög närvaro på träning...men ändå fått spela. Nu blir det ändring på det och det ska bli spännande att se vad det kommer att ha för effekt på övriga spelare i laget.


Mitt knä känner jag inte av alls så jag är inte orolig för mitt eget spel ikväll. Tror Flaxe blev lite orolig så han jävlar ringde in Hanna Linde som målis till ikväll!! Roligt, kanske kan få lite hjälp från bänken ikväll då?? Man vet aldrig, men jag kommer aldrig sluta hoppas på det!!!


Jag gissar det blir Hanna och Lina på div 3 matchen på söndag- så jag MÅSTE nog åka till Ronneby och kolla den matchen... har de två målisar så spelar de väl halva matchen var?  Om de vill chansa med Lina, kanske är rädda för skador. Men jag är SÄKER på att de vill ha igång henne ASAP, eftersom de precis som jag inser vilken tillgång hon kommer bli för oss!!


...



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards