Nelliesmamma

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av nelliesmamma - 6 januari 2010 10:19


      Ja, jag blev så förvånad när jag ställde mej på vågen imorse och hade gått ner ytterligare tre hekto senaste dygnet....


Alltså, jag brukar ju först gå ner allt vatten som kroppen lagt på sig och sen går fettet, MEN min nuvarande tes är att jag har fortsatt gå ner fett under tiden kroppen lagrat vatten.... helt ovetenskapligt givetvis men ändå!!!


I och för sig och emedan så är ju den upptäckten ganska oviktig med tanke på att jag från och med nu inte ska göra några djupdykningar utan hålla mej inom de ramar som gör att jag mår bra!!


Här kommer bilder som visar hur jag provar byxor som jag inte haft på mig sedan INNAN jag blev gravid. Det betyder att de legat i skåpet i sisådär sex år eller så... Några är HELT nya, aldrig använda ens...hihihi, så jag behöver inte gå och köpa nya kläder nu när jag snart är klar. Jag kan börja använda alla 10-15 byxor som legat på vänt....


Här är mina gamla favvosar!! Bara älskar dem... stl 40 stretch...


Med en tröja som döljer magen är de helt ok redan NU!!! De åker inte in längst in i garderoben igen!!!


Men de här stl 42 jeansen får vänta ett tag till!!


  


Jag kan ha dem, men inte sitta i dem...hihihi, och dessutom tycker jag att det är skitfult när byxorna är så små att ens egna former tas bort och man blir helt platt där bak... ;)


Sen mina helt nya byxor, stl 40 stretch...



Det här är de som kommer next på tur ut ur garderoben, kolla, rumpan är "rund" helt ok för mej, men kan inte sitta i dem utan att det blir lite obekvämt!!!


Sen var jag såklart tvungen att prova stl 40 UTAN stretch, och resultatet var ju ganska väntat!!!


  


Såååå... det är de här som kommer att komma SIST ut ur garderoben.... lite trist att det kommer hända nångång i sommar så - de får vänta till hösten då!!! Kanske ska unna mej lite nya sommarkläder??? Hmmm, återstår att se!!!


...


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards