Nelliesmamma

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av nelliesmamma - 17 oktober 2009 20:51


Brorsan kommer med ena grabben om ett par veckor...Wille har MYCKET lego som inte används och plastkusinen ska överta lite av det!!!


Här satt jag och var uttråkad för ett par timmar sen...annat är det nu!! Vi har R-Ö-J-T i Willes rum, han har inte bott hos oss ordentligt på gott och väl ett år och det blir att man "lägger det här här så länge" stackars Willes rum såg ut som ett lager!!! Nu har vi möblerat om och fixat till det så nu skiner allt!!


Allt gammalt skräp är slängt, allt lego ställt till sidan för att gås igenom av brorsan och hans knatte... tillsammans med kläder som inte passar längre. Nu är det lite stor åldersskillnad så vill inte han ha det får vi ge det till nån annan med pojkar!!


Åh, har jag ADHD eller??? Nu när jag satte mej ner så blev jag så otroligt orolig i kroppen IGEN!! Herregud det här tempot orkar inte JAG med nån längre tid, men jag kan väl ta och cykla efter hästarna och sen får vi se om kroppen godkänner soffan för kvällen!!


Nellie är FÖR SKÖN alltså...det är små saker som gör att man blir lite rörd. Hur det är så är hon efter och undermedvetet ser man henne som lite småtrög...jag kan inte förklara på nåt annat sätt....Det låter lite förmätet, men man KAN inte ha höga förväntningar på henne, hon är som hon är....MEN idag när hon fick lägga vantarna på Willes radiostyrda bilar OCH en mobilladdare så försökte hon ge bilen ström från laddaren så att bilen skulle kunna köra!!! Hon kämpade ganska länge för att hitta vart sladden skulle sitta i bilen!!! Hon hade ganska roligt ikväll trots att ingen av oss riktigt hade tid att leka med henne. Hon gillar det ska tilläggas...att pula med grejjor som hon "egentligen" inte får ha!!!


OK, hästarna nu blir det kvällsmat!!!


...

Av nelliesmamma - 17 oktober 2009 18:24


Mats och Wille spelar TV-spel.


Nellie läser, styr och ställer i sitt rum.


Jag har jättetråkigt.


Jag har kollat alla mina bloggar på bloglovin, jag har läst och svarat på kommentaren på min blogg, kollat resultatet på H65 och Hallbys matcher. H65 vann som väntat och TYVÄRR för Nykan så räckte det inte den här gången heller. Vad ska man säga till henne då??? Serien är lång....för två år sen inledde Hästö med S-E-X förluster och var ändå med i toppstriden. Det är mitt standardsvar när det går trögt för ett lag i serien!!! Kämpa på, när man ger upp så förlorar man. PUNKT!


B-laget fick inte spela sin match mot Eklöven idag. De anmälde toksent att de inte skulle komma. Tråkigt för dem och TUR att jag inte körde dit för att titta då hade jag blivit SKITSUR!!!


Kollade Alingsås - Köpenhamn i champions league och det var sådär...


Jag har INGEN LUST!!!


..



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards