Nelliesmamma

Alla inlägg den 23 september 2009

Av nelliesmamma - 23 september 2009 12:04


Jo, men nu har jag BESTÄMT mej på allvar. Jag har meddelat dagis med att Nellie och jag ska till Kolmårdens djurpark på lördag. Vi har ju faktiskt inte gjort NÅNTING i sommar!!! "Bara" varit hemma med mormor hela sommaren, med avbrott för resa till Ölands djurpark med faster Sara...


Och jag som har jobbat som en DÅRE hela sommaren. Nej, jag behöver lite miljöombyte- det enda vissna är att Mats inte kan följa med!!! MEN det som är BRA med det är att jag kan åka redan imorron torsdag och bara glassa omkring hela fredagen, kanske shoppa lite eller så!! Sen djurparken på lördag och hem skapligt på söndagen för INTE MISSA Hästös hemmapremiär!!!! Hoppas jag hinner hem till Bettan under en tidpunkt då hon inte JOBBAR...skulle så gärna vilja rida en sväng!! Och Nellie rida på egen häst brevid!!! MEN vi vet inte än om det finns lämplig häst till det!! Kanske får vänta tills nästa sommar när mina hästar är hos Anne (om de kommer dit då...man vet aldrig med oss) Då jag rida Flower och Nellie rida Bella!!!

  



Medge att det ser proffsigt ut med SADEL!!!


Och mamma på en stor häst med westernsadel...oh yes!!



Kolla in Annes kaniner...lejonkaniner??? Med man liksom!!!!


  



Hahaha så himla söta alltså!!! Nu ska jag köra till Citygross och handla, sen bär det iväg för att hämta Nellie, sen kanske göra en överraskning till tjejerna ikväll. Vi ska ju ha lagmöte..snacka skit om Flaxe och sånt!! Hahahaha...


..

















Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards