Nelliesmamma

Alla inlägg den 21 september 2009

Av nelliesmamma - 21 september 2009 10:19


Hahahaha, bästa premiären nånsin tror jag. Vi spelade grymt bra och chockade nog både spelare och publik!!!


Det var det där med den sista passningen - den som jag pratat om tidigare...om den sitter så kan vi vinna mot alla lag!!! Men nu satt den inte riktigt och inte skotten heller, FAST vi hade MÅNGA FINA LÄGEN!!! Vi ska bara vara glada för den här premiären och jobba vidare med det vi har påbörjat!! Det kommer bli JÄTTEBRA det här!!!


Vi ska se OM jag lyckas lägga upp nån sekvens från videobandet, inte helt troligt att jag lyckas...men KANKSE, hade mest varit en KUL GREJ i så fall. Fanns ju en sekvens när våran målvakt räddade 4-5 frilägen på raken!!! hahaha


Surt att vi inte fick poäng, det hade varit ok med en men spelet hade gott räckt till två faktiskt!! Men det var det där med brända lägen. Aja, det kommer. Se upp Fortuna, vi är på G!!!


Idag har jag gått 4,5:an med Linnea nu övningsköra och ikväll TVÅ nya tjejer till träningen!!! KUUUL!!! Ja, den tredje, eller "första" egentligen hon är magsjuk. HOPPAS hon kommer nån annan träning i veckan!!!


..

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards