Nelliesmamma

Alla inlägg den 19 september 2009

Av nelliesmamma - 19 september 2009 19:56


Så DUMT av mej att tro det var EKSJÖ som gått till slutspel i damDM, det var såklart deras samarbetspartners SÄVSJÖ!! Och därmed blev det lite TUFFARE för Karlshamn att ro det hela i land.


Spenderade hela lördagen i Karlshamn och kollade Flottan-Karlshamn där KHF vann ganska komfortabelt. Vill inte påstå att det var den tuffaste utmaningen på länge precis....Flottan ser bleka ut faktiskt!!!


Därefter var det Sävsjö-Jönköpings HF, JHF som ju faktiskt slog ut sitt eget A-lag i DM, Hallby!!! Det var aldrig nåt snack om vem som skulle vinna den matchen heller...men jag gillar Jönköpings stil, vek aldrig ner sig utan spelade på bra hela matchen.


Jag tippade Jönköping som trea eftersom Flottan var så bleka idag!! Och jag fick rätt, även om det varit MYCKET roligare om medaljerna i så stor utsträckning som möjligt hållits inom BLEKINGE!!!


Att Sävsjö skulle ro hem det hela var väl aldrig nån nagelbitare precis, men KHF såg riktigt darriga ut, lämnade stackars Vicky helt ensam i mål. JA, Sävsjö är en storlek större, men jag känner mitt Karlshamn och de brukar stå upp lite bättre än idag- det är allt jag vill ha sagt!!!


Min lilla Nellie var med i Väggahallen HELA dagen och har uppträtt som den lilla prinsessa hon är. Hon bara hänger med liksom, inga protester eller dumheter. Hejja lite, äta lite godis, ligga på golvet lite, klättra på mamma lite, sova en stund....ja en heldag!! Hon är toppen, jag bara älskar den lilla tjejen alltså!!!  Hade kanske varit roligt för henne om jag orkat gå ett varv i skogen med hästarna, men INTE IDAG STUMPAN!! Hem och kolla det jag filmat idag och sen förbereda kamera och matchkläder inför imorron!! Eslöv, here we come!!!


Hoppas hoppas hoppas att det går vägen imorron!! Jag behöver inte en vinst för att känna mej nöjd. Ett bra spel och att vi står upp hela matchen räcker för mej!!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards