Nelliesmamma

Alla inlägg den 6 september 2009

Av nelliesmamma - 6 september 2009 12:42


Det blev en jämn kamp i första halvlek, och faktum är att JAG tycker vi borde ha LETT med en eller ett par bollar!!!


Halvtid 16-16. Inget att säga om det....men helheten, det räcker inte!! 


Jo, jag fattar!!! Det var inte fullt lag och Marcus är INTE bra i sin axel... Men VARFÖR släppa iväg motståndarna GRATIS??? Det var NOLL inställning och dåligt målvaktsspel i början av andra halvlek.  Förlåt André, men du är en SUVERÄN målvakt!! Om det inte fungerar finns det två saker att göra:


1. Spela upp sig.

2. Sätta sig på bänken.


Du gjorde INGET av det, bara stog där och svor och tyckte livet sög!!! Nej, det där får du ta tag i alltså.  Är man så bra som DU är så har vi i publiken höga krav!!! ;)


Jag som i alla år har tyckt att Nermin är en riktig skitstövel som bara sprider osämja och skit omkring sig. JAG HAR ÄNDRAT MIG!! Vilken STJÄRNA!! Vilken inställning, vilken laganda han visade upp i dagens första match!! Toppen!!! Peppade, jobbade och peppade igen!! När Emil Magnusson kastade bort boll efter boll så fick han INGA gliringar eller sura miner. Han fick PEPP tillbaka!!! Inte bara från Nermin, utan från hela laget!! Toppen!!!


Emil!! Hav förtröstan!!  (Det betyder att du inte ska ge upp)

Att du kastar bort hela fyra bollar rakti i famnen på motståndarna är FÖRLÅTET!!! Du hänger inte med huvet, du tar dina lägen och SÄTTER dem!! Att du inte har rutinen än är bara helt logiskt!! Allt det där (som inte sitter hundra än) kommer försvinna av sig självt, särskilt eftersom du INTE har lagkamrater som gnuggar upp misstagen i ansiktet på dig!!! Härligt Hästö säger jag om det!!


En sak till som jag funderar på - den här nya Martin Clemens, har han nån slags ransonering på skotten eller???

Nehej, nu har du satt tre raka fullträffar, nu får du inte skjuta mer där!!!??


Herregud han skjuter ju som en GUD, för fan... fortsätt så länge de sitter!! Om han så gör ALLA mål spelar väl ingen roll?? Bara skjut människa!!! När två går ut för att ta honom så är det ju minst EN annan som är helfri. MER SKOTT FRÅN MARTIN säger jag!!!


Förlåt Lasse Hällkvist...men vad gör André Savic på bänken?? Personligen så tycker jag att han är FANTASTISK!! Har han inte tränat? satsar han inte fullt? Nån annan anledning kan väl inte finnas i alla fall?? De frilägen som den här Oskar hade - de hade Savic satt alltså!!!  Nej, in med Savic, bättre finns inte!!


Och Yasmin!! Vilken kille alltså, sätta läget helt från NOLL vinkel i pressad situation...ja, lite av en målvaktstavla i kombination, men den SATT!!! Sånt gör att man bara NJUTER och får GÅSHUD, det är UNDERHÅLLNING!!! Tack för den Yasmin!!!


Jag tänker åka in och se matchen om tredjepris och jag förväntar mej kamp från första minuten till sista!! 


Hejja Hästö!! Ni regerar!! Snart....hihihi


.......

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards