Nelliesmamma

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av nelliesmamma - 11 juli 2009 10:10


Så här var upplägget för tisdagens träning:


Fys på silverbergsplan.

Beachhandboll

Simning

Grillning


I stället blev det så här:


Stegringslopp på silverbergsplan

Ingen beach för planen var inte bokad (plats för skratt)

Simning 5 längder, sen: -Klockan är 19.00 vi stänger brunnsbadet gå genast upp ur bassängen.

Grillning.


Men alltså JAG klagar inte!! Det var jättemysigt i brunnsparken!!!



Farbror Flaxe och Ullis i nån allvarlig diskussion...men för faaan Flaxe, håll in magen!!



Fia och Emma.



Gela och Tossa.



Hanna och Jennie..kolla, Farbror Flaxe och Ullis står fortfarande och pladdrar...



Rebecca.



Grillmästaren själv...Roffe!!


Jag vill passa på att dryfta en oro jag känner inför säsongen som komma skall...jag menar det var tre tjejer som hade duschat färdigt när vi andra hade ÄTIT färdigt....


Jag menar Sandra, Cornelia och Solle...OV borta i Helsingborg och vi ska sitt a i bussen i en halvtimme och vänta på att ni ska gossa färdigt i duschen???

Nä, det här behöver vi ta tag i NU!!!



Vi har förärats av ett besök av Wille!! Hela fyra dagar kunde han stanna innan mamman ringde och sa att hon ska köpa hundvalp nu så Wille måste komma hem!! Jag menar han har bott hos mamman sen i oktober, kunde inte Wille fått stanna lite till??? Nej då mår mamman så dåligt??? Hon skulle bara veta hur dåligt Mats har mått den här tiden...USCH!!!!


Men när Wille kommer, då lyser Nellie upp!! Det blir nintendo...



Ja - Wille är helt fantastiskt med Nellie...en sån storebror hade man inte tackat nej till!!!


Men jag har ju iofs världens bästa LILLEbror...



Hihihii....


Och jag har väl sagt att det är ÅHUS nästa helg!!! LÄNGTAR!!!


Jag har förberett mig...Nellie får manekänga...



..



Nu ska jag iväg och parkeringsvakta i Ronneby, sen blir det UGGLA i Karlshamn. Får se om jag vågar trotsa kameraförbudet...i så fall blir det bilder därifrån!!!


.....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards