Nelliesmamma

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av nelliesmamma - 2 juli 2009 08:05


Hihihihi, jag som hade lovat att visa Nellies födelsedagskläder IGÅR....


Jag kan meddela att igårkväll kl 20.00 sov jag sött i soffan...vi skulle sätta på en film, bara mamma hade spelat sin bingo färdig. Men kl 21.00 vaknade jag igen och förstod att här skulle inte nån film bli tittad på...


Jag kröp ner i sängen, låg min kvart på spikmattan och sen sov jag sött hela natten. SKÖNT!!


Det har blivit nån vana det här...tisdag träning och komma hem 22.30 sova.

Onsdagkväll är man efter och somnar i soffan kl 20.00-20.30

Torsdag träning och komma hem 22.30 sova.

Fredag somna i soffan kl 22.00 för man SKA klara att vara vaken det är ju iaf FREDAG....


Nu ska vi se om inte vi kan hålla igång imorronkväll så man får lite fritid iaf!!


Igår när jag kom hem från jobbet slet jag av kläderna och tog med mej Nellie i poolen. FAN vad hon tycker det är KUUUL!!! Hon skrattar OAVBRUTET från man stoppar i henne till man tar upp henne!!! Mamma ska plaska, dyka, hoppa och göra vågor, dyka efter hennes fötter. Jag dök och slog undan benen på henne, SHIT tänkte jag nu ramlar hon och blir rädd..... eller hur???? Hon ramlade, JA, men skrattade mer än nånsin.


Hon har ju sin fina simbadräkt på sig!!!


Dessutom har hon simringar på armarna. Så hon flyter som en KORK!! Hon tycker det är helt underbart i vattnet... bara lägger sig tillbaka och plaskar med benen!!!


Nu ska jag jobba lite till.... tagit ett brejk när jag väntade på systemet som bara HAKAR sig hela tiden!!!!


Ha det bra alla semestertroll...grrrr, jag är inte bitter..... 

.....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards