Nelliesmamma

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av nelliesmamma - 7 maj 2009 22:26


Jorå, så vi F-L-Y-G-E-R från Ronneby till Stockholm imorron. Bor på nåt lyxigt vandrarhem och kollar SM-finalerna på lördag och strosar omkring i solen hela söndagen. Flyger hem Söndag.


Skönt att allt hemma är under kontroll. Allt är vaktat!!!

Hus, hund, katt, hästar och sist men inte minst Nellie!!!


Jag blir nästan lite rörd när jag ser att ni suktar efter inlägg VARJE DAG!!!


Jag trivs jättebra på jobbet, men ska erkänna att det inte är nåt man skulle palla ett helt arbetsliv. Sitta helt fastlåst vid en dator mellan 7-16....nejtack!!!


Men som sagt nu är allt nytt och det är SKITKUL!!!


Idag hade vi utvecklingssamtal med Sussie, Petra, Marie och Anneli. Vi är SÅ LYCKLIGT LOTTADE!! Inte många har det så bra som vi, vi kan verkligen inte önska nånting mer av Nellies barnpassning.... HURRAAAAA vad bra!!!


Nu ska Nellie få mer hjälp att delta i leken. Det kan hon verkligen inte nu.... Känns så tryggt att det är så vettiga människor inkopplade på alla positioner!!


Ikväll var det andra passet i den underbara försäsongsträningen. Och jag vill slå ett slag för MAQ-träningen. Den ger resultat SÅ FORT!!! I tisdags som var första dan klarade jag 2 drakar på höger ben... sen fick jag vila nån sekund för att klara fler. Idag klarade jag 5 drakar på höger ben. Det är alltså en förbättring med 150% på bara en träning. Ge mej ett annat träningsprogram som ger så snabba och bra resultat.....hihihiiiii


Sen var det medicinbollar för hela slanten. SHIT vad jobbigt och KUUUUL.


Jag fick den stora äran att hålla i målvaktsträningen. Och det var MYCKET uppskattat!!! Det var jättekul- vi är tre så  man får jobba en period och vila två. Det kan vara lagom när man kört så mycket annat innan. Jag beställde lite uttjänta tennisbollar tills nästa gång....då j-lar....hihihihi


Jag ska fota järnet när vi är i Stockholm!! Och sen får jag nog ta lite anteckningar oxå så ni får veta allt - annars kanske jag glömmer allt intressant som händer........hahahahahaaaaa


Nu jättetrött, ligga spikmatta sen sussssssssa......



....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards