Nelliesmamma

Alla inlägg den 23 april 2009

Av nelliesmamma - 23 april 2009 21:12


Det BLIR lite roligare med bilder - jag VET, men det har inte känts rätt att dra fram kameran ÄN!!! Imorron kanske, det är ju fredag och allt och förhoppningsvis är det en BRA stämning imorron. Jag hörde lite skvaller att man sitter som på nålar där.....för på fredag eftermiddag kan man bli BEORDRAD 8 timmars övertid på helgen. Vad betyder det??? Att om man inte jobbar de beordrade timmarna så kan man bli uppsagd för arbetsvägran....suck stackars dom...


Det är alltså ingen slump att FEM eller FLER konsulter från Manpower är inhyrda just nu och jag vet inte hur länge. För så mycket jobb som finns nu - det finns inte på kartan. Helt plötsligt förstår jag de leverantörer som jag ibland var lite arg på när jag jobbade på Järnia.


DÅ tyckte jag att: Hur svårt kan det va???


Hihihihi, nu vet jag PRECIS hur svårt det kan va...


Idag mötte jag en tjej som var ledig igår. Jag dööööööööööör vad roligt - hon är från frankrike och bryter så sköööööööööönt att jag lätt skulle kunna spela in henne på band och bara lysssssssna och njuuuuuuta. Herreguuud!!


Såg Ni förresten när Magnus Uggla spelade handboll i Karlshamn??? Kolla youtube eller svt play, det var en höjdare!! Inte som knäckedansen, men vaddå....


Igår på träningen var det en av tjejerna som hade ett sånt där "boxträningsprogram" en timme. Hrmmmmm, för det första det där med koordinationen...suck den kan bli bättre helt klart. Sen så kunde jag inte TURERNA så jag var ju tvungen att titta på Fia, försöka härma henne, hålla takten till musiken och ..........say no more, say no more..... Tur att ingen hade videokamera alltså, det kunde blivit riktigt sorgligt att se...hihihi


Nykan: Jag tror faktiskt att Sandra nappar, hon tyckte det var väldigt roligt och trevligt att nån såg henne och tyckte att hon var bra!!! Jag hoppas hon stannar, det kan bli kul för både henne och oss!!!


Ann: Jag blev så bestört på föräldragruppen när jag hörde en del skräckhistorier- som är sanna- att jag nästan började gråta. Varför väljer man att arbeta med barn om man inte har ett gediget intresse?? Nej usch och fy, men alla kan ju inte va som du....hihihi



...



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards