Nelliesmamma

Alla inlägg den 14 april 2009

Av nelliesmamma - 14 april 2009 09:13


Kan inte minnas att jag sett så mycket Mats på så kort tid som den här underbara helgen. Om inte jag är på träningsläger så är han oftast på detsamma, eller turnering!! Särskilt långhelger brukar vara drabbade av just träningsläger....fnisss.......


Men den här helgen hade vi bestämt att det skulle göras i ordning på altanen. Det började som ett blygsamt projekt (obs - gör som mamma, läs ut j:et som ett J, det låter mycket roligare!!!) Och eftersom vi inte höll planen så är det inte längre ett projekt??? Eller är det bara ett annat projekt??? Hahaha


Mats skulle byta taket och jag skulle måla lite. Men när vi hade hållit på en stund kom vi på att det syntes omålat trä utanför fönstren, BORT med fönstren....fniss...det kommer bli jättebra. Men jag kommer inte visa fler bilder förrän det är KLART!! Hahaha pilluta dej Jenny.....


Sen tvätta alla möbler och olja dem OCH dessutom måla den köksluckan som kom upp i köket för nån månad sen....TRE år efter att resten av köket var klart. Eller kan man kalla det klart när det är fläckar av spackel i taket som borde målats över och det saknas ett snyggt avslut på spiskåpan???? Aja, det ska nog bli KLART nån gång!!


Till Mamma vill jag säga: Såklart gör vi allt klart!!


Till Sussie:  Jag är dum, men jag använder inte hjälm. Går jämter - och hästarna är ju så snälla!!! Undrar hur länge det dröjer innan jag får ångra det här inlägget???


Till Tant grön:  Men visst är jag en duktig elev, som redan efter en dag faller in i samma gamla mönster....inga bilder och MYCKET text!!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards