Nelliesmamma

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av nelliesmamma - 27 mars 2009 10:56

Trot om du vill, men det MÅSTE snöa nu, jorden är för torr för att ta vara på regn...det bara rinner ner i "springorna" eller dunstar bort. Snön däremot ligger och smälter hela dagen och VIPS så får alla små frön lite livskraft så NÄSTA vecka när värmen kommer DÅ ska du få se!!


Men jag är den första att hålla med om att det är trist - ingen promenad med hunden, ingen ridtur med Flower i storskogen. Bara grått och trist, rena höststämningen ju!!


Jag ska ta ett REJÄLT tag med crosstrainern och hantlarna idag. Det blir visst inget Ronneby och ingen handboll idag heller....ska det vara så svårt att ringa ett samtal...fniss....


Den som hörde om en "tavla" och blev lite nyfiken....här kommer den...


Den gjorde jag till mamma, det är hennes livstrappa med barn lite här och där - och barnbarna under...jaja, jag är konstnär, det ska inte vara begripligt!! Hahaha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nelliesmammas gästbok


Skapa flashcards